Εάν καταχωρήσετε 2 ή περισσότερες φορές τον ίδιο πελάτη είναι πολύ εύκολο στο SalonDFS να ενώσετε τις 2 καρτέλες του ίδιου πελάτη.
Μπείτε στη λίστα πελατών (πρέπει να είστε σε επίπεδο διαχειριστή).
Δείτε τους πελάτες που θέλετε να ενώσετε τις καρτέλες τους.
Επιλέξτε τον πελάτη που θέλετε να διαγραφεί η καρτέλα του (π.χ. αυτόν που έχει λάθος τηλέφωνο ή ημερομηνία γέννησης ή όνομα).
Επιλέξτε (επάνω δεξιά) το κουμπί “Συνένωση πελάτη”.
Επιλέξτε τον πελάτη με τον οποίο θέλετε να ενωθεί η καρτέλα του.
Εάν δεν τον βρίσκετε εύκολα, γράψτε το επώνυμο του πελάτη στο κουτάκι αναζήτηση πελάτη που βρίσκεται κάτω από το όνομα του πελάτη που θέλετε να ενώσετε.
Αφού τον βρείτε πατήστε το κουμπί “Συνένωση”.
Θα δείτε τις 2 καρτέλες και τα στοιχεία των πελατών. Επιβεβαιώστε ότι θέλετε να γίνει η συνένωση των 2 πελατών.
Τελειώσατε. Η συνένωση ολοκληρώθηκε.
Κέντρο εξυπηρέτησης (Ελλάδα, Κύπρος)
+1 917 280 7182 (free with viber / facetime)
Ώρες λειτουργίας: 1:00μμ - Μεσάνυχτα