ΠΡΟΣΟΧΗ! Εάν απαιτείται κάποιος χειριστής του εξοπλισμού (π.χ. θεραπείες Laser) τότε δεν χρειάζεται η επιπλέον στήλη γιατί ο συνεργάτης που το κάνει έχει ήδη στήλη.
Στην περίπτωση του Solarium δεν απαιτείται άτομο που θα χειρίζεται τον εξοπλισμό και πρέπει να δημιουργήσετε μια επιπλέον στήλη στο ημερολόγιο με το όνομα του εξοπλισμού αντί για όνομα προσωπικού. Αυτό γίνεται από το μενού διαχειριστή / Η επιχείρησή μου / Συνεργάτες όπως φαίνεται παρακάτω
Τα πακέτα αγοράζονται ως προϊόντα με μηδενική αξία. Στο παράδειγμα μας προσθέτουμε το πακέτο Solarium Max. Προσέχουμε πολύ τα εξής:
Αρχικά είναι σημαντικό είναι να δημιουργήσετε την αντίστοιχη κατηγορία υπηρεσιών μέσα από τη Διαχείριση χρωμάτων / κατηγοριών. Εμείς την ονομάσαμε Προπληρωμένες υπηρεσίες για να ξεχωρίζουν στις αναφορές πωλήσεων.
Στη συνέχεια, δημιουργούμε τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Στο παράδειγμα μας: Επίσκεψη Solarium Max. Προσέχουμε:
Όταν έρθει ο πελάτης να αγοράσει ένα πακέτο, π.χ. το Solarium Max, ακολουθούμε τα επόμενα βήματα:
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Αυτό δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο στον πελάτη το οποίο είναι σωστό γιατί του χρωστάμε τα χρήματα αυτά αφού ακόμα δεν του έχουμε παράσχει τις υπηρεσίες που αγόρασε.
Όταν ο πελάτης έρθει για μια προπληρωμένη επίσκεψη σε πακέτο που έχει ήδη αγοράσει, δημιουργούμε το αντίστοιχο ραντεβού της επίσκεψης. Στο παράδειγμα μας θα κάνει μια επίσκεψη για το πακέτο Solarium Max που έχει ήδη αγοράσει.
Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να έχουμε πλήρη έλεγχο της καρτέλας του πελάτη όπως φαίνεται και από τις παρακάτω εικόνες. Επιπλέον δεν δημιουργεί πρόβλημα και με το πρόγραμμα πιστότητας πελατών.
Καρτέλα πελάτη μετά από αγορά πακέτου
Καρτέλα πελάτη μετά από επίσκεψη
Βλέπετε ξεκάθαρα ότι κάθε φορά που τελειώνει μια επίσκεψη το αρνητικό υπόλοιπο του πελάτη μικραίνει και θα μηδενιστεί όταν ολοκληρωθούν όλες οι υπηρεσίες του πακέτου. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:
Εξυπηρέτησης για Ελλάδα & Κύπρος
Email: [email protected]
Κλείστε ραντεβού για video-κλήση
https://calendly.com/salondfs/newlead