SalonDFS

Υποστήριξη Είσοδος

Διαχείριση: Προπληρωμένα πακέτα υπηρεσιών


Θα σας δείξουμε πως μπορείτε να διαχειρίζεστε προπληρωμένα πακέτα υπηρεσιών με ένα παράδειγμα ώστε να είναι εύκολα κατανοητό.

Παράδειγμα: Πακέτο χρήσης Solarium

Βήμα 1: Προσθήκη στήλης στο ημερολόγιο (εάν απαιτείται)

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εάν απαιτείται κάποιος χειριστής του εξοπλισμού (π.χ. θεραπείες Laser) τότε δεν χρειάζεται η επιπλέον στήλη γιατί ο συνεργάτης που το κάνει έχει ήδη στήλη.

Στην περίπτωση του Solarium δεν απαιτείται άτομο που θα χειρίζεται τον εξοπλισμό και πρέπει να δημιουργήσετε μια επιπλέον στήλη στο ημερολόγιο με το όνομα του εξοπλισμού αντί για όνομα προσωπικού. Αυτό γίνεται από το μενού διαχειριστή / Η επιχείρησή μου / Συνεργάτες όπως φαίνεται παρακάτω

Βήμα 2: Προσθήκη του πακέτου υπηρεσιών στα Προϊόντα

Τα πακέτα αγοράζονται ως προϊόντα με μηδενική αξία. Στο παράδειγμα μας προσθέτουμε το πακέτο Solarium Max. Προσέχουμε πολύ τα εξής:

  • Στην περιγραφή του πακέτου να γράφουμε το όνομα του πακέτου, τον αριθμό επισκέψεων και τη συνολική αξία ώστε να φαίνονται ξεκάθαρα στην καρτέλα του πελάτη. Για παράδειγμα: Πακέτο Solarium Max (10 επισκέψεις: 200€)
  • Η τιμή του πακέτου είναι πάντα 0€. Αυτό γίνεται για τον έλεγχο του υπολοίπου του πελάτη και την σωστή παρακολούθηση του πακέτου. Θα το εξηγήσουμε καλύτερα πιο κάτω.

Βήμα 3: Προσθήκη των αντίστοιχων υπηρεσιών στις υπηρεσίες

Αρχικά είναι σημαντικό είναι να δημιουργήσετε την αντίστοιχη κατηγορία υπηρεσιών μέσα από τη Διαχείριση χρωμάτων / κατηγοριών. Εμείς την ονομάσαμε Προπληρωμένες υπηρεσίες για να ξεχωρίζουν στις αναφορές πωλήσεων.


Στη συνέχεια, δημιουργούμε τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Στο παράδειγμα μας: Επίσκεψη Solarium Max. Προσέχουμε:

  • Η τιμή της επίσκεψης να είναι τέτοια που το άθροισμα των επισκέψεων να είναι ίσο με την αξία του πακέτου. π.χ. Solarium Max: 200€ = 10 επισκέψεις Χ 20€. Άρα θα είναι 20€.
  • Το όνομα της επίσκεψης να συμβαδίζει με το όνομα του πακέτου

Βήμα 4: Αγορά πακέτου από τον πελάτη

Όταν έρθει ο πελάτης να αγοράσει ένα πακέτο, π.χ. το Solarium Max, ακολουθούμε τα επόμενα βήματα:

  • Στην καρτέλα του πελάτη πατάμε το κουμπί + Προϊόν όπως φαίνεται παρακάτω

  • Όταν πληρώσει το πακέτο ολοκληρώνουμε την αγορά καταχωρώντας το ποσό που εισπράξαμε (200€) στο πεδίο Ποσό που εισπράχθηκε. Δεν βάζουμε ποσό στην τιμή του προϊόντος.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Αυτό δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο στον πελάτη το οποίο είναι σωστό γιατί του χρωστάμε τα χρήματα αυτά αφού ακόμα δεν του έχουμε παράσχει τις υπηρεσίες που αγόρασε.

Βήμα 5: Προπληρωμένη επίσκεψη σε αγορασμένο πακέτο

Όταν ο πελάτης έρθει για μια προπληρωμένη επίσκεψη σε πακέτο που έχει ήδη αγοράσει, δημιουργούμε το αντίστοιχο ραντεβού της επίσκεψης. Στο παράδειγμα μας θα κάνει μια επίσκεψη για το πακέτο Solarium Max που έχει ήδη αγοράσει.

  • Δημιουργούμε το ραντεβού στην στήλη του ημερολογίου Solarium 1 με υπηρεσία την Επίσκεψη Solarium Max.
  • Σας προτείνουμε στις παρατηρήσεις για την υπηρεσία να γράφετε τον αριθμό της επίσκεψης, π.χ. επίσκεψη 1.
  • Όταν τελειώσει το Solarium, ολοκληρώνουμε το ραντεβού καταχωρώντας 0€ στο Ποσό που εισπράχθηκε. Έτσι μειώνεται το αρνητικό υπόλοιπο του πελάτη.

Συμπέρασμα

Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να έχουμε πλήρη έλεγχο της καρτέλας του πελάτη όπως φαίνεται και από τις παρακάτω εικόνες. Επιπλέον δεν δημιουργεί πρόβλημα και με το πρόγραμμα πιστότητας πελατών.

Καρτέλα πελάτη μετά από αγορά πακέτου

Καρτέλα πελάτη μετά από επίσκεψη

 

Βλέπετε ξεκάθαρα ότι κάθε φορά που τελειώνει μια επίσκεψη το αρνητικό υπόλοιπο του πελάτη μικραίνει και θα μηδενιστεί όταν ολοκληρωθούν όλες οι υπηρεσίες του πακέτου. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:

  • Η τιμή του πακέτου να είναι μηδέν αλλά το ποσό που εισπράττεται κατά την αγορά του πακέτου να είναι ίσο με την αξία του.
  • Η τιμή της επίσκεψης να είναι με την αξία του πακέτου διαιρεμένη με τον αριθμό των επισκέψεων και όταν ολοκληρώνεται η επίσκεψη, το ποσό που εισπράττεται να είναι μηδέν.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!