Σύμφωνα με τον κανονισμό που αφορά τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων (GDPR) θα πρέπει να έχετε τη γραπτή συγκατάθεση των πελατών σας για τον τρόπο που διαχειρίζεστε τα δεδομένα τους.
Είναι απαραίτητο λοιπόν στην προσθήκη / επεξεργασία του πελάτη να επιλέγετε εάν δεν θέλει τον αποκλείσετε από την αποστολή μηνυμάτων (SMS) και από το πρόγραμμα πιστότητας πελατών (εάν το έχετε ενεργοποιήσει) όπως φαίνεται παρακάτω.
Εξυπηρέτησης για Ελλάδα & Κύπρος
Email: [email protected]
Κλείστε ραντεβού για video-κλήση
https://calendly.com/salondfs/newlead